PitaPata Dog tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

2011. május 4., szerda

40. Dr Jekyll és Mr Hyde, azaz whippetbárány farkasbundában...

Üdvözöllek Kedves Olvasgatóm a jubileumi negyvenedik bejegyzésben, azaz had osszam meg Veled eddigi mérhetetlen mennyiségű tapasztalatomat, melyet a bipoláris kutyaszemélyiségek kutatása során szereztem.
Ezt a blogot azért kezdtem el írni, hogy megmutassam azoknak a kutyamentes övezetben élő embertársaimnak az ebtartás örömeit, akik eddig csak gondolati szinten jutottak el a kutya szintjére. És persze azok örömére, akik már megkutyásodtak régen, és mosolyogva emlékeznek vissza arra az édes kis szőrgombócra, aki eleinte az ölükbe kucorodva szuszogta végig a délutánokat, és aki aztán néhány hónap elteltével lebontotta a fél lakást és a kertet is...
Na ez a Dr Jekyll és Mr Hyde szindróma első jele, azaz erről szeretnék kicsit bővebb lére engedve megemlékezni. TD mukimanó-putyikutya-sárkányfióka-ceruzamajom példának okáért tökéletes példája ennek az effektusnak. Ma reggel játszottunk fél órát, majd elmentem dolgozni... Kettő azaz kettő, mondom kettő, tehát nem négy, és nem is hat, óra múlva hazaértem, és a következő kép fogadott: a kapun belül egy fél méter mély bányajárat bejárata tátongott, a postaládába rutinosan csak félig bedugott újságok egyenletes öt és hat centiméteres cafatokra voltak tépkedve, az összes létező játéka kiterítve a füvön... Tehát valószínűleg ahogy kiléptem a házból, TD kengurupatkány akkurátusan elkezdett ásni, mert talán érezni vélt valami halovány füstöltcsülök illatcsíkot, ami csak és kizárólag fél méter mélyről a gépkocsibejárót képező két betoncsík közöttről szűrődhetett fel a fű alól... És az újságok egyenletes cafatokra történő széttépkedésére is minden bizonnyal lett volna magyarázata, talán a szemtelenül hazudozó, és alaptalanul vádaskodó bulvársajtó vádaskodásai dühítették fel, vagy a még fékeveszettebben - a totális gazdasági sikerben és önmegvalósításban - tobzódó politikusaink épp aktuális magyarázkodásai bosszantották fel, amiben épp azt próbálták elmagyarázni a magyar lakosság azon részének, aki egy ilyen összetett mondat ötödik szavánál ugrik a következő fejezetre, hogy tulajdonképpen EZ nekünk JÓ! De lehet, hogy csak a töménytelen hirdetésbe csömörlött meg, amik arra késztetnek minket botor vásárlókat, hogy eleget téve a vásárlói társadalom alapvető közösségi elvárásainak, vásároljunk! Arról a néhány letépett levélről, mely alapvetően a kert díszét képező bokrok felszereltségéhez tartozott eredetileg, na azokról meg végképp nem is beszélnék. És ezt a képet azzal a képpel összevetve, amit példának okáért most is látok, azaz TD szuszogva bújik két párna közé fúrt fejecskéjével a kanapén valakihez, szinte talán mindegy is neki, hogy kihez, csak egy ember legyen a falkájából, na ez az a kép, amiről a címben szereplő hasonlat beugrott nekem. Az összes játékát szétszaggató, vadul vicsorgó, és morgó, ugató TDi, és az álmában halk mokogó hangokat kiadó, a derekam és a kanapé párnája közé fúrt fejecskéjű TD-ről szintén ez a cím ugrik be. Vagy mondhatnám a vendéglő teraszán, az asztal alatt pihengető, békésen nézegető TD, és a veszett őrült módjára a réten ötven kilométerperórával száguldozó TDi ellenpéldáját is. Meg kell állapítanom, hogy mi egy Dr KutyaJekyll és MrVérfarkasHyde-al élünk együtt...
Ebben témakörben várom kommentjeiteket és észrevételeiteket a lenti megjegyzésre kattintva.
Bár néhányan már jeleztétek, hogy ez nem lehetséges, de ilyenkor én mindig megpróbálom, és nekem eddig sose kellett mondanom, hogy "múkodj"!
Kontra...

Mi is a tanulság? Talán az, hogy minden kedvességben van egy kis temperamentum, és minden vadságban találunk egy icipici finomságot... És hogy a dolgok nem feketék, vagy fehérek, hanem mindig van szürke, azaz átmenet, és ezt egyszerűen el kell fogadnunk.
Ezzel búcsúzom is Kedves Olvasgatóm, és búcsúzóul fogadjuk el, hogy mindannyiunkban megvan mindkét személyiség, mind Dr Jekyll, mind Mr Hyde...

2 megjegyzés:

  1. Nekem mindig volt kutyám. Mind egy külön egyéniség.Athos is de Én így szeretem. Nekem csak egy gödröt ásott de meghagytam Neki.

    VálaszTörlés
  2. TD-vel egyszerre van két kutyám, egy jó, és egy komisz... :-)

    VálaszTörlés