PitaPata Dog tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

2011. április 21., csütörtök

38. TD a kis whippet ingatlan tulajdonos lett... azaz válság ide, vagy oda, lakni mégis csak kell valahol!

Üdvözöllek újra nálunk Kedves (és türelmes ;o)) Olvasgatóm!
Üdv a kutyaingatlan-tanácsadási blogban, vagyis elmesélem Neked TDi mukimanó-putyikutya ingatlanszerzési akcióját. Na szóval, az úgy kezdődött, hogy TD sárkányfióka, akkor még mondjuk csak édibédi tündérmanócska, beköltözött hozzánk. Első körben Anya pink bevásárlókosarát vette birtokba, mint önkéntes és önkényes lakásfoglaló.
Ebben lakott pár napig, majd észlelve a társadalmi igazságtalanság magas fokú megnyilvánulását, mely szerint mi, a két lábon járó személyzet, sokkal tágasabb helyeken töltjük az őkegyelmessége kiszolgálása után nekünk megérdemelten járó pihenőidőnket, átköltözött a kanapéra...




Itt csövezett néhány hónapig, amíg ki nem tavaszodott, megjegyzés: ilyen nyakatekert pózban csak egy agár féleség képes kényelmesen aludni. Tehát ha ilyen pózban találod a kutyádat, ne hívd az állatorvost, mert aggodalomra semmi ok, ez nála teljesen életszerű. Az "életszerű" kontra "nem életszerű" szavak mostanában igenis divatba jöttek, ahogy legutóbb annak a bizonyos hivatalnak az egyik alkalmazottja (én csak pribéknek hívom őket, persze csakis a hátuk megett...) fogalmazott a saját anyukámtól kölcsönkapott pénzről, ami A-val kezdődik, és általában PEH-hel fejeződik be... Ez a szóviccem sajnos már elveszítette régi szikráit, mivel ezt a bizonyos hivatalt már átkeresztelték, vagy az amerikai tengerészgyalogság, vagy az Avatar című filmben szereplő 4méteres kék lények tiszteletére...) De a nevét továbbra is tilos kiejteni a szánkon, ezért maradjunk az Anri Potyié varázslótanoncról szóló mese mentén a TUDJUKKI név mellett. Visszatérve a kutyák fekvési helyzetek során megvalósított kitekeredett pozícióihoz, el kell mondanom azt is, hogy TD ceruzamajom bizony több fekhellyel is kísérletezett már. Példának okáért meghódította a nálunk honos, és ezáltal már bennszülöttnek tekinthető (mondjuk fekete is, de nem kicsit...) Fekete Pákó cica nyári lakát.

Nos hosszas kísérletezgetések után megállapította, hogy a legkedvezőbb fekvés mégis inkább itt adódik:
Ám én személy szerint ennek az alárendelt szerepnek annyira mégsem örültem, és mivel TDi kengurupatkány-ideoda-cikkcakk-hipphopp-putyikutya száguldozásai után órákig szokott - szinte meg sem rezdülve - szunyálni, felmértem az ebből a testhelyzetből származó anyagi és fizikális mellékhatásokat tekintve is eléggé megterhelő hátrányokat, és úgy döntöttem, hogy az amerikai ingatlan-túlfinanszírozás okozta banki összerezdülésből gazdasági válságba, majd onnan egy hirtelen és hetyke huszárvágással világgazdasági válságba átcsapó ingatlanválság folyományaként kialakuló "béka segg"-e alá bekúszó ingatlanárakat cowboy-osan meglovagolva, belevágunk TD számára egy saját ingatlan megvásárlásába! (Szerző megjegyzése: Azt a leborult szivarvégit, ezt még én is kétszer olvastam vissza...) Tehát legény avagy leány legyen a talpán és a gáton is, aki elsőre fogja, mit is akartam itten elregélni!
Mindenesetre az ingatlanfejlesztési folyamat végeredménye lett eme nagy értékű kutyaingatlan (zálog, hitel és tehermentes!), melyet hazaszállítása után rögtön elkezdtem összeszerelni. TD hatalmas érdeklődéssel figyelte minden mozdulatomat. Alig vártam hogy kész legyen, ám ő még nálam is türelmetlenebb volt, és a félkész ház alapjait lefektetve már rögtön birtokba akarta venni, na gondoltam ez jó jel, mert azért lelkiismeretes gazdi révén, kicsit tartottam az enyhén sztereotypnek tartott "kutyádat katrocban tartod?" beszólásoktól. Elkészült a nagy mű, és képzeld el, TD-t ki sem tudtam szedni az új csodapalotájából. Büszkén feszített a szőnyegpadlós kecóban... Mondjuk egy icipici szerepet azért tulajdoníthatunk az óvatosan a sarokba elhelyezett jutalomfalatkáknak is... Ennek örömére el is kereszteltük Házikónak... Tehát nálunk a menj a helyedre, az valami büntetésféle maradt, a menj a házikódba pedig, egy kellemes pihenés és egy jó alvás!
Tátáááám, és íme itt a szerzemény, melynek árára rányomta bélyegét a világgazdasági válság, és a közelgő Húsvéti Ünnepek előszele is... és nem utolsó sorban köszönjük Kittinek az akciós árat!
És itt búcsúzom is Kedves Olvasgatóm, Kellemes Húsvéti Ünnepeket, kutyátoknak Nyúlban gazdagot, Nektek pediglen Kedves Olvasgatóm inkább sonkában...

5 megjegyzés:

  1. Kedves Whippizee!

    Nagyon tündéri TD a kis whippet! Gratulálunk hozzá! A mi családunk is most májusban bővül egy Tiszaparti-Szélvész kislánnyal, aki ugyanilyen gyönyörű kék és gondoltam írok, mert Ti lesztek a legközelebbi "rokonok" hozzánk...minden jót és szép napokat!
    Nagy Marcella (Kőszeg)

    VálaszTörlés
  2. Hallottam Rólatok, illetve a kis kékségről, aki majd Hozzátok költözik (sőt már a házát is láttam ám, nagyon pöpec!), mert csiripeltek valamit a verebek... Örülök, hogy TD-nek lesz itt a szomszédban egy tesója, néha majd összeengedjük őket megfuttatni, jó? Zee (Szhely)

    VálaszTörlés
  3. Micsoda mindent elcsiripelő madarak vannak Felétek!! :-)
    Persze-persze fussunk együtt, illetve inkább fussanak csak a kis kékek..
    Üdv: Marcella

    VálaszTörlés
  4. Whippetesek !

    Kérlek Titeket, írjatok nekem sok hasznos tanácsot a wipikkel kapcsolatban ! :-)
    Nagyon tetszik a fajta, de nem tudom, mit hihetek el a könyveknek, jobban érdekelne a Ti tapasztalatok... Engem kizárólag szerethető családi kutyaként érdekelne, mi nem akarjuk versenyeztetni !
    Légyszi, írjatok ! Minden érdekel !

    Rámháp Zsanett, Fertőszéplak

    VálaszTörlés
  5. Kedves Zsanett, nézd meg a FB oldalad, oda is küldtem választ, meg egy elérhetőséget, ha bármi kérdésed van, szívesen válaszolok, vagy küldök olyan elérhetőséget, akik 25 éve foglalkoznak többek között Whippet-tenyésztéssel. Üdv zee

    VálaszTörlés