PitaPata Dog tickers

PitaPata - Personal picturePitaPata Dog tickers

2011. március 8., kedd

25. Kicsi whippet, kis gond, nagy whippet, nagy balhé...

Üdvözöllek újra a mi utcánkban Kedves Olvasgató!
Ez az utca pedig a Futrinka utca, itt lakott Mazsola a zöld kismalac, és Tádé a rózsaszín foltos tengerimalacka, Cicamica, meg a folyton kertészkedő Manócska is. De mára már csak TáDé maradt. A hatvanas-hetvenes évek nagy meséi, amire csak a negyven felettiek emlékezhetnek. Nos innen kapta nevét ez a komisz kis TDi koma sárkányfióka. Mindenesetre semmi, de valóban semmi nincs benne a filmbéli báb csendes, és visszafogott szerencsétlenségéből. Tegnap a séta fáradalmait kipihenendő kiterülve szunyókált a kanapén. Ahogy ránéztem, egyből rájöttem miért is neveztem el még kicsi gyerekkutya korában ceruzamajomnak, ami ugyebár egy hosszú vékony testfelépítést feltételez. Jelentem ez a kis tíz kilós kutya teljesen kinyújtózva 122 centiméter hosszú, és úgy néz ki, mint egy jól kihegyezett szürke grafitcerka... Egyszóval találtam egy kedves mesét a Tádéról és a Sárgarépáról: http://mese.tv/page/a_sargarepa
Mondanom sem kell, hogy TD táplálkozási szokásai oly messze állnak a mesében megálmodottól, mint egy whippet kanyarsebessége egy étcsigáétól. Malacka ugyanis belélegezte a sárgarépát, Tádé viszont csak majszolgatta, így aztán a mothos (ez felénk azt jelenti, mohó) Malacka szemet vetett Tádé maradék répájára. Ez a mi esetünkben pont fordítva szokott történni, azaz TD belélegzi a "répát", vagyis a vacsoráját, majd nekikezd a "szerezzük meg Pákó cica kajáját is" hadműveletbe,, és ebben a felállásban Pákó cica játssza el a lassan nyammogva táplálkozó Tádét, míg TD maga a zöld malac!
Ennél mókásabb szerepcsere-játékot még nem láttam élőben. Látnotok kéne azt a ravasz oldalazva szenvedő mozgást, amit miután felfalta a saját kajáját előad, csak azért hogy kiengedjük az udvarra, ahol a cica épp kényelmesen falatozgat. Ám míg a mesében malacka észérvekkel és furmánnyal győzi meg a kis mamlasz Tádét, addig esetünkben az én TDi-m nullaegészkettőtized másodperc alatt lerohanja a táplálkozó macskát. Pákó ilyenkor a kocsi alá menekül, én pedig veszettül próbálom meggyőzni TD-t, hogy az tuti nem az ő kajája. Ezt a műsorszámát egész kicsi kora óta gyakorolja, és ma már sikerült szinte tökélyre fejlesztenie. Meggyőződése oly mélyen gyökerezik, hogy ma ezt hangosan a tudtomra is adta, azaz megugatott... Tehát az alapállítás bebizonyítva!
Búcsúzom is Kedves Olvasgatóm, mielőtt a mennyiség a minőség nyomába érne, és elnyomná azt.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése